Friday, April 2, 2010


Eile oli väga vahva õhtu mailiisi ja ruumeti pool. Mängisime imagot ja tipsutasime veidi. Või noo pigem, meie kolm tipsutasime veidi, ülejäänud ikka päris kõvasti. Ja üks jõi nii palju, et muutus hamstripõskseks (okse suus). Kui see välja jätta siis oli õhtu väga tore. Eriti meeldis mulle küsimus mis minu kohta käis. Milline superkangelane ma oleks. Ja jumal tänatud, vastati kas Xena või siis Cätwoman. Imelik oleks ka olnud kui mind nt Heraklese või Bätmäniga võrreldaks ju. Aga arutlus oli päris hea. Maiu ei saanud aru miks teised kõik cätwomani vastasid. Et tema arust olen ma sõjakas nagu Xena. Aga siin kohal tänud Sikile, kes ütles, et ma ei ole päris nii hull veel. Tänk juu. niiet ma ei ole siis veel nii hull nagu xena. No samas xena tegi ju oma teel kõik vaenlased pihuks ja põrmuks.. niiet mul arenemisruumi veel oN:D
Jäin Maiu ja ruumeti juurde veel ööseks ka. Siis hommikul koksisime mune. Minu muna oli kõige tugevam. Ja tegi neile mõlemale pähe. No seda seniks kuni ta ise nahka pistsin:D
AGa nüüd kükitan kodus ja mõtlen, et pean taas koristama hakkama. Kohe üldse ei viitsi.

No comments:

Post a Comment