Friday, November 20, 2009


Hiinlane püüab meid taas oma iidsete müslibatoonidega mürgitada. Ma tõesti ei kujuta ette kust ta need batoonikesed kõik võtab, aga ta varustab meid nendega pidevalt. Ka minu toanaaber on hämmingus.

Ahjaa .. mu toanaaber on ikka üks väga napakas tüdruk. Ma ei saa temast aru. Tal on terve sein mingit alen vezikot täis. Mind jubanii häirib see kole nägu seal seinal. Ta käib tema kõik tuurid läbi. Piirduks ta siis vähemalt ühe-kahe kontserdiga aga ei. Tüdruk käib viimase kui ühe kontserdi läbi. Jälitaja selline. Ja ta hädaldab koguaeg oma veebipõhiste loengute üle. No krt mida sa vingud.. sa ei pea vähemalt seda loengut koolis kuulama. Ja pole vist kedagi, kes kardaks seagrippi rohkem kui tema. Ta loeb iga päev selle kohta uut informatsiooni. Sitt lugu.. jälle suri keegi. Aga seda ta ei loe, et miljonid said terveks. Ju ta on siis selline "klaas pool tühi" tüüp inimene!

Ma nii ootan jõuluvaheaega. Ma nii, nii, nii ootan seda!!!!!

No comments:

Post a Comment