Wednesday, November 18, 2009

Seagripp

Maailm on hulluks läinud. Kõik kardavad midagi.

Ma mõtlesin siin, et peaks uue eesti tõsielu sarja tegema. "Karantiin" põhineb big brotheril, ainult, et sellest saatest ei lahku keegi kaotajana. Võitjad on need, kellel karantiini ajal haigus ei ilmne, ja need, kellel ilmneb. Kes saavad seagripi nood saavad auhinnaks gripiravimid ja kui nad saadavad osalemissoovi kohe, siis saavad oma haiglanumbrituppa ka voodi, mis nupulevajutades liigub üles ja alla. Ja muide see pole mitte tavaline numbrituba vaid vaatega tuba. Ja kui ravi ei peaks õnnestuma siis maksame teie hauakivi kinni (must huumor). (viimase peale jookseksid penskarid kindlasti tormi). Ja saatest lahkujad, kellel haigust ei esine, võivad oma tervise üle õnnelikud olla. Ja loomulikult on kõik osalejad alati soojalt tagasioodatud!

Ma olen ikka veel veidi haige. Mulle nii meeldib, mu hääleseade õppejõud, kes iga mu väikse köha peale hirmust klaveri tagant püsti hüppab ja nõutult pead vangutab.

No comments:

Post a Comment