Friday, January 8, 2010

Igas tõrvapotis on tilgake mett!


Nagu teate siis lotoga ma ei võitnud aga see eest sain Tartu Kaubamajalt kirja, et olen pühadeloosiga võitnud 500 kroonise Vanemuise kinkekaardi. See oli super uudis. Ma olen koguaeg tahtnus teatrisse minna aga ei ole aega ega raha jatkunud. Nüüd toodi teater kohe kätte. Kui Muhamed ei lähe mäe juurde, siis tuleb mägi tema juurde!:D

Hetkel ootan eksameid. Mul neid ainult 2 tükki ongi, nii imelik kuidagi. Mitte midagi tegema ei pea, põhimõtteliselt veebruari teise nädalani on puhkus. Aga vähemalt saan tööl käia üsna palju, niiet päris igavusse ei sure siin.

Täna pean Gaspari sünnale minema. Mõtlesin tükk aega enne kui nõusoleku andsin. Sest seal kus on Gaspar, seal on ka draamateater. Ma lihtsalt ei suuda vahel seda jama seal väljakannatada. Ja kui üks tema sõber Tuvike ka seal on, siis on ilmselge, et terve pidu on hukule määratud. Ma olen enamasti rahu armastav inimene (mõni kindlasti naerab selle välja:D) aga kui ma oleks mees, siis annaks sellele Tuvikesele ühe hea keretäie tappa. Aga kuna ma juba mainisin, et olen rahuarmastav inimene:D, siis lõbustan ennast sellega, et vaeseke peab elulõpuni linnu nimega elama!!! Muhahaha... see on juba karistus omaette!

No comments:

Post a Comment