Sunday, January 17, 2010

Naised ärge tallake oma meeste eneseväärikuse peal!


Täna mööda poode käies jäi kõrva kuidas abieluinimesed vaidlesid. Või pigem jäi kõrvu kuidas naised oma mehi peedistasid. Ühest mehest hakkas mul kohe väga kahju. Naine küsis koguaeg mehe arvamust ja kui mees vastaski, siis ütles vihase häälega, et too ei tea ka mitte kui midagi ja olgu parem üldse vait. Ma üldse ei imesta, et tänapäeval järjest rohkem abielusid lahutatakse. Siit ka üleskutse. Ärge kastreerige oma mehi niimoodi. Te teete neist hädapätakad, võttes vastu kõik otsused ise ja sisestades meestele, et nad on rumalad ning ei oska mitte kui essugi. Võib olla ongi see mõne naise plaan, teha mehed endast sõltuvaks. Mitte, et ma nüüd ise mingi hull ekspert oleks. Aga see on kõigest minu nägemus asjast. Loodan, et kunagi ise selliseks vastikuks ja kontrollivaks nõiaks ei muutu. Mitte, et ma juba praegu selline pole, aga noh.. loodame, et asi hullemaks ei lähe! Ja veel üks tähelepanek meeste ja naiste suhetest. Kui vanasti ajasid poisid tüdrukuid taga siis nüüd on asi vastupidi. Iga õhtu näen mingeid tsikke meeste akende all karjumas ja serenaadi laulmas. Kas asi ei peaks mitte vastupidi olema. Mehed peaksid õhtul hilja tüdruku juuurest tulema mitte vastupidi.

Hoiatus! Järgnev ei pruugi teile naljakas olla ega ka tunduda. Aga kohapeal olles oleksite kindlasti kaasa naernud.!
Aga mul on lihtsalt kõige haigem vend. Käisime turul täna ja sattusime vist rakvere lihaleti juurde. Ja vend märkas kohe müügil olevat Talu Pekki. Ta siis mõtles, et on ilgelt lahe kui ütleb enda arust vaiksel häälel, et liisi, siit saad pekki!. Tal sellega mingi oma nali käimas praegu. Ausalt ei tea selle nalja täpsemat tekkelugu. Aga luban, et meelitan talt selle kavalusega välja!
Aga siis see tädi kes seal müüs, kuulis kogu juttu ja kiitis veel rõõmsalt takka, et ostke muidugi, see on väga hea pekk. Mille peale mina omakorda naerma hakkasin. Ja lõpuks ei saanud tädi enam millestki aru ja mina tegin suurest piinlikkusest oma elu kiireima jooksu autoni.

No comments:

Post a Comment