Saturday, January 30, 2010

Leidsin selle Triinu blogist ja mõtlesin, et vastaks ka küsimustele siis:D

Kirjuta, kus olid sina, kui…


1. …esimene inimene astus Kuule 21.7.1969?
Igatahes mitte selles ilmas. Arvesades seda, et mu ema oli siis vist 3 aastane kui ma õigesti nüüd olen arvutanud.


2. … John Lennon mõrvati 8.12.1980?
Siis oli veel 7 aastat minu sünnini, niiet endiselt mitte selles ilmas.


3. … Tšernobõli elektrijaamas plahvatas üks tuumareaktoritest 26.4.1986?
No ma arvan, et vanemad mõtlesid siis juba minu tegemise peale:D


4. … toimus Balti kett 23.8.1989?
Sel päeval saabus ema haiglast koju ühe vääksuga, keda ma nüüd nimetan oma vennaks. Niiet, kodus olin.


5. … Estonia uppus 28.9.1994?
Käisin siis 1-s klassis. Mäletan häguselt seda koolipäeva. On meeles, et koolis sai sellest ka räägitud.


6. … printsess Diana suri 31.8.1997?
Seda päeva mäletan rohkem. Olin kodus ja vaatasin koos vanematega uudiseid. Kergelt kurb meel oli küll, ja pilt sellest autoromust on siiani silme ees.

7. … saabus aasta 2000?
Arvatavasti kodus, või siis Viljandi suure kuuse all.. Kindel pole.

8. … toimus terroriakt World Trade Centerile 11.9.2001?
Kodus... vaatasin telekat ja järsku hakkas näitama erakorralisi uudiseid ja vot siis võttis küll pisata silma.


9. … Michael Jackson suri 25.6.2009?
Nautisin suve kusjuures. Läksin seppälä poodi. Proovisin ühes riietuskabiinis ühte kleiti selga kui äkki kuulsin raadiost uudiseid Jacksoni surmas. Ma mõtlesin, et see on nüüd küll nali. Aga kui hiljem igaltpoolt mujalt sama juttu kuulsin, siis olin küll suht suures hämmingus.


10. … milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?
Kurbusega lugesin, et J.D. Salinger on surnud. Kooliajal oli "Kuristik Rukkis" üks väheseid raamatuid mida lugema juhtusin. Ja see oli tõesti hea raamat.

No comments:

Post a Comment