Tuesday, February 2, 2010

Ära loe! Sulle nagunii ei meeldi!


No mulle aitab. Kas te raseduvastastest vahenditest pole kuulnud või? Kas te tõesti tahate tuua lapsed siia ilma nii, et teil puudub majanduslik kindlusolek ja kool jääb pooleli. Kas tõesti arvate, et see on ideaalne valem ideaalse tuleviku jaoks? Sain täna uue titeuudise. No ausalt, kuskilt peaks piir ju ka jooksma.
Ma arvan, et te saite vist juba esimesest lõigust aru, et mul on kõrini nendest titeuudistest. Mul tekib tunne juba, et oleksin mingist hiiglaslikust rongist maha jäänud. Nagu oleks elu täie rauaga minust mööda kihutanud.

Ärge nüüd arvake, et mul on midagi lastesaamise vastu või, et ma seda suurest kadetusest siin maha teen. Oh ei. Ma ei tunne, et oleksin nii kohusetundlik, et hetkel tittesid teha. Kui ma ei saa veel endagagi suurepäraselt hakkama, siis mis kurat ma selle titega veel peale hakkan. Hakkan teda ühikas kasvatama või? Jääb ära. Ma arvan, et mu laps väärib paremat kui mul hetkel on. Tahaks loota, et see "parem" on juba paari aasta pärast, kui olen oma kooli ära lõpetanud ja saanud ka veidi tööl käia. Aga kindlasti mitte kohe ja praegu.

Ja VEEL. Kas teid ei ärrita, kui värsked vanemad oma lastest hunnikute viisi seeriapilte internetti üles topivad. Paneks nad siis mõned ägedamad pildid aga ei, kõik pildid on üles topitud. Ja pealegi näeb see titt iga nurga alt samasugune välja,niiet mismõttes nagu?

4 comments:

  1. õige jutt, liisi:)
    aga kes nyyd siis jälle?

    ReplyDelete
  2. üks mu nooruke töökaaslane. Ta on alles 19. Ta teab oma kutti kõigest augustist saadik.Nüüd müni nädal tagasi abiellusid ja see nädal tunnistasid et nad juba mingi 2-3 kuud titeootel.

    ReplyDelete
  3. kiirtoit, kiirtee, kiirabielu, kiir-titetegu

    löö näkku või makku aga mul on ka lastest netis pildid. vähe aga valitud. :)

    üks haigemaid asju maailmas: beebirate.ee

    ReplyDelete
  4. Just Katrin. sina omad vähe ja häid pilte aga mõni topib iga viimse kui pildi üles ja ma lihtsalt ei või enam vaadata neid.

    MISSassja.. beebirate.ee?? kas selline asi eksisteerib ka nüüd või? oh jummel jeerum. mida veel.

    ReplyDelete