Monday, February 22, 2010

2 viimast jõupingutust

Oehh.. eile käisin sellises toredas trennis nagu "selg, kõht, tuhar". Ja pärast trenni liipasin koju nagu preciosa. Ja vahepeal käisin üldse jalad harkis nagu viimane maakas, sest jalgu ei saanud kõverada, niii valus oli. Hea, et keegi ei näinud, muidu oleks arvatud, et mul ports paremat ja soojemat püksis. Ja terve tänase päeva liipasin ringi. Lasteaias kõik töötajad said kõhutäie naerda kui ma parasjagu end istuma või püsti seisma upitasin nagu 100 aastane penskar.
Täna peale tööd mõtlesin,et ei lähe trenni aga peagi hakkas mul kodus igav ja mõtlesin, et metsa kah, surun hambad risti ja käin ära. Ja uudishimu oli teine mis kuidagi rahu ei andnud. Nüüd olen siis käinud ka bodypumpis ja rahul sellega, mis sest, et teised seal metsikuid raskusi tõstsid ja mina oma haleda 2 kilose kangiga ringi lasin. Nüüd värisevad mul peale jalgade ka käed,niiet.. olengi üks värisev lihakäntsakas ja mu kehas ei leidu vist ühtegi kohta mis ei valutaks. Ei kujuta ette kuidas homme õigeks ajaks tööle saan, pean vist kell 6 siit minema hakkama, et 8ks tööle jõuda. Ja siis on meil homme ka Eesti sünnipäeva aktus, mis tuleb hambad ristis vastupidada.
Ei kujuta nüüd küll ette kuidas hommikul voodist püsti saan. täna hommikul pidin juba end käteabil voodist välja tirima.. ja kui nüüd homme käed ka ei liigu.. siis ei tea mis saab. Pean end voodist välja veeretama ja siis rooman vannituppa ja tööle:D

No comments:

Post a Comment