Thursday, February 18, 2010

veebruar

Oehh.. veebruar on olnud üks metsikult kiire kuu ja see on alles poole peal. Mul on käsin diplomipraktika, mis läheb enam-vähem hästi.. aga võiks minna väga hästi. Oman suurepärast juhendajat, kes on täielik perfektsionist. Kui suudan kunagi pooltki nii hea olla kui tema... siis järelikult olen väga hea õpetaja, kuna tema on lihtsalt liiga super-hüper- mega õpetaja. Ma mõnikord lausa imestan, et kuidas ta suudab ja jaksab ja viitsib. Ja tema oskus olukordi ärakasutada on lihtsalt imeline.

Nii tüdrukud, nüüd võite mulle ilma südamepiinadeta kinkida sünnipäevaks, jõuludeks ja muudeks tähtpäevadeks kõrvarõngaid. Ma olen nüüd rõngastatud nagu te kõik. Nii,et nüüd ei tohiks teil kingiprobleemi tulla:D

See nädal käin ka trennis veidi. Olen proovinud juba easy fiti, bodycombatit ja proovin veel bodypumpi ja bodybalance'i. Esimest korda käisin kohe combatis.. no ausalt.. kui 15 minuti pealt kuulsin, et tegu oli ainult soojendusega, siis mõtlesin,et lahkun sealt ruumist vist küll ainult jalad ees või siis rõõmsamal juhul kanderaamil. Aga näed, ellu jäin. Pärast olin läbi nagu läti lits.. oih,. ma mõtlesin tegelt läti raha. Täna käisin easyfiti aeroobikas, kus ma päris omas stiilis ringi tõmblesin, sest ei saanud tantsusammudele väga pihta:D No sorry, ma tõesti pole süüdi, et kahe vasaku jalaga sündisin. Aga pärast tuli kangi osa, siis saime mati peal triitsepseid, kõhu-, selja-, tuhara-, rinnalihaseid pingutada. Nüüd tunnen küll,et lihased hakkavad kangeks veidi jääma.
Homme siis bodypumpi peale tööd. Loodan, et marakratid mind homme maha ei murra ja ikka jaksan sinna minna. Ma juba tunnen end kohe mitu kilo peenemana:D Ma imestan, et mulle isegi meeldib sporti teha. Pärast on hullult hea tunne. Üritan selle esimese nädalaga ühele poole saada ja siis otsustan, kas tahan ka edasi tegeleda spordiga. Sest see fittest klubi tundub väga sümpaatne olevat ja senised 2 treenerit kellega kokku puutunud olen.. need on toredad olnud

1 comment: